friday!

idag vaknade jag upp
ganska pigg, sen körde
ja ungarna till skolan,
kan ju berätta att jag fick lyssna
"im a gummbear"
och "lollypop" hela vägen.
så dom sitter fast i huvudet nu!
dumma mig o ta med dessa låtar!


Körde på, på gymet med Emmis,
mkt trevligt.o svettigt!
När jag var klar och på väg till bilen hör
jag någon ropar HI!
jag vänder mig om ser en kille komma
springade efter mig, så säger han:
jag tyckte vi skulle presentera oss för varann,
så han sa sitt namn gav mig värsta smilet
och sa sedan vi ses på gymet!

Okeej? det var normalt, orka springa efter
mig för att säga hej. haha,
amerikanare e allt bra roliga dom!

och när jag kom hem ringde jag upp
Fanny, min underbara. Saknar dig massvis babe!


älskade vän! ♥

Nu ska jag snart åka hem till emma :)

TTYL!

Kommentera här: