idioter finns överallt!

Blir så jävla jävla förbannad,
man tror man känner en människa efter
över ett år, men tydligen inte.

Hur fan kan du bara skylla allt på mig?
När det är du som e totalt dum i huvudet?
Det jag var rädd för var ju sant, o ändå försöker
då låta som om inget har hänt...

gaaah är så arg så jag spricker snart,
vet inte om ja ska skratta eller gråta,
men skrattretande är det.

Försvin från mitt liv för alltid! snälla..
Du ska BOOOOOOORT!
vill inte minnas ngt, vill inte ha ngt med dig
att göra, gaaaaaaaaaah!!

för mig är du ingeting längre.



Ursäkta inlägget
men måste få ur mig det!


1 Sophie:

skriven

Strongt skrivet gumman <3 Nu har du fått ur dig det och försök nu att lämna det och gå vidare. Det här är ditt liv! Han är inte ens värd att tänka på nåt mer. Du är en sån stark fin omtänksam människa som verkligen ställer upp och gör allt för alla, men tänk mer på dig själv nu! Du är bääst!! love youuu

Kommentera här: