inställd.

Resan till Miami är inställd,
ska försöka fixa o se om jag
kan få lite pengar tillbaka,
annars e det som det e.
Jag åker inte dit med den människan,

Jag o Madde åker till Miami
i sommar istället, vilket kommer bli
helt kalas underbart! :D
Vi ska bada med delfiner,
festa o leva livet. det kommer bli underbaaaaart!!

så nu vet ni hur allt ligger till,
nu drar jag ett streck över det här,
och över dig!


Det är uppåt 30 grader idag med
så nu ska jag snart dricka min shake
o sätta mig ute i solen o njuta med en bra bok!
Upp med humöret, solen lyser :D
snaaart är det lördag, NEW YORK BABE!
1 Emma:

skriven

Min fina lilla gumma <3 Vad trist, med du kommer säkert få det mycket roligare i sommar istället. Två tjejer i Miami, det kan väl knappast bli bättre?!



Miss you. Puss!

Kommentera här: