mat-time såklart

Efter frissan styrde jag bilen
hem mot emma där sophie o isabell
också befann sig, var ju meningen att
vi skulle käka sushi, men tog ju sådan
tid hos frissan så vi hann inte,

åkte istället till Wilton o
käkade kinamat, det funkar ju det med ;D


självklart blev det räkor för min del, yumme!


isabell o sophie e så hungriga efter den långa väntan på mig! haha



jag o emma hugger in! håret ser inte ritkigt ut som på bilden,
men nåjaa, inget smink heller, har inte haft på hela veckan,
underbart skönt :D




Träffade även några fulla "småkillar" som
var lite roliga. de visste verkligen mkt om Sverige,
or not?

Nej nu blir det sängen!
Så jag orkar ta mig upp
o jobba några timmar imorrn
innan jag åker in till NYC!
1 Emma:

skriven

Du är jättefin på bilden Gumsan!



Idag ska jag ner till Norrköpings stan och shoppa och du åker in till NY, orättvist? Nä inte alls :P Snart drar vi till Paris ialf, planerar även en resa till typ Bercelona i sommar! :D



Puss på dig!

Kommentera här: