neeeeeeeej

Neeej, hade dundrade huvudvärk o feber
igår när ja kom hem från spanskan.
Sen gör det jätte ont när ja sväljer så vaknade typ
varje halvtimme hela natten, är helt död nu!



Så sitter o dricker tea o äter glass,
det ända som går ganska okej att svälja.
usch! jag som skulle kört kickboxning idag!



ska försöka sova lite nu istället ,
måste ju bli frisk till helgen!


Måste också berätta att djuren har varit självmordbenägna här,
först var jag så rackarns nära att köra på en ekorre,
jag skriker o får typ panik, glömde helt bort att ungen sitter
i baksätet, så ja vänder mig om o han ser helt vettskrämd ut.
haha, men som tur var vad ekorren snabb så han hann undan!
och när ja körde hem från spanskan hoppade det ut två rådjur.
men missade dom oxå!

Och ena ungen går o sjunger på
"sommartider hej hej sommartider"
hela tiden, låter galet roligt :D

Nu ska jag fixa lite mer tea
sen sooooova!
1 e:

skriven

Fan va segt hoppas du blir bra snart snygging :)

2 Malin:

skriven

Hur länge ska du vara i New yourk?

Kommentera här: