NEw York

New York i strålande sol,
kan det bli bättre? :)

Åkte in o mötte upp david vid grand central
sen beslöt vi oss för att vi skulle åka till Booklyn bridge,
så jag skulle få åka subway för första gången.
Jag trodde ju självklart att han hade koll på det där,
men vi gick av för tidigt, 2(!!!!!) ggr!

Sen fick vi gå o den stekande solen i över 3 timmar,
och tillslut ser vi en bro, men var det rätt bra tror ni?
NEEEEEEEEEEEJ.
vi hade kommit till andra sidan.!
smart david!

david steeker

Men vi kom downtown o fick se lite marknad o grejer iaf :)



lite marknad


david shoppar o lyssna på det här mamma:
jag handla ingenting, nada! (var kanske för vi inte var vid affärerna men iaf!)


chinatown? ;D



såg en stoooor krigsbåt med massa flygplan på. cooolt ;P


blev lite trötta av allt gående så fick bli en pause i gräset!

så efter att vi konstaterat att vi var helt fel
beslöt vi oss för att ge upp, höll på att dö av värmeslag o skoskav
så kändes lockande o gå uppåt smeten igen,
hem till david för o hämta filt o lägga oss i central park.


john lenons minnesgrej i central park.


vackra vårträd



bästa fotografen, ja tänkte få med den fina bakgrunden!


sen var det dax för middag, fick bli thaimat,
ingen kykling bara räkor,
jag fick två räkor resten kykling ungefär.
men gott var det när ja rensat bort all fågel!


smarrigt!


dagen har gått väldans fort,
känns som jag gick hela tiden!
och nu gör mina fötter galet ont,
ja undrar ja hur ja ska lyckas få på mig
träningsskor imorrn, blodblåser o skoskav,
stackrsstackars!
jag hade en underbar dag
i mitt älskade New York.
men e himlans trött nu
så sängen ser väldigt lockande ut!




Kommentera här: