nitenite

Nu känns det som att
jag e på väg i rätt spår igen.
taack för det

åkte med Emma till au pair mötet förut
o skriv in oss, min LCC sa direkt: är du sjuk?!
haha, inget smink, en toffs mitt på huvudet o
rosa mjukisdress. hon kände kanppt igen mig,
hon sa att hon förstod att ja va sjuk, när ja inte hade gjort
ordning håret o sminkat mig... well.. jag har inte alltid smink!!

fick nyss ngn dryck som ska
få mig o sova? haha, vill ja ens veta
vad för droger de använder här?
men det verkart ju hjälpa så.

Imorrn blir det att åka in te NYC.
Ska säga farväl till David som åker hem på lördag!
sorligt men sant .
det ska bli över 31 grader varmt i helgen,
så ja klagar inte, blir o packa ner kortbyxor alltså!
Hurra!

nae nu börjar drogerna värka här borta
så lika bra o krypa ner i sängen ;D

ni ligger väl o snarkar nu
o taggar inför valborg där
hemma nu förstår ja ;D

Kommentera här: