paaarty!

Festen ikväll var faktiskt riktigt roligt!
Fick ju ifs jaga lillskiten en hel del
men ungarna skötte sig bra :)


fick inte så många bilder då alla händer o fötter var tvungen o följa efter lillen
kan oxå påpeka att klänning utan strumpbyxor inte är o rekomendera
då man måste böja sig ner hela tiden o lyfta upp lillen.haha

det påminde lite om ett grekiskt bröllop,
har ni set mitt stora feta grekiska bröllop? haha.
man stod i ring o dansa med händer i luften o hade
sig, och självklart var jag med o dansa!
Sen var det massa "ungar" eller vuxna eftersom de var väl 12-13.
så det var massa discodans så ja o ungarna röjde loss.
man blir otroligt partysugen, nästa helg NYC tjejer?? ;)



man är faktiskt glad över att jag följde med,
var roligt att få uppleva ngt nytt.
det var dock inte lika roligt att en 50årig gubbe flirta med mig,
hmm... jag tog lillen o sprang därifrån!! creeeepy!!!
de snygga killarna som skulle spela musik kom inte förän vi gick,
jaa, man kan ju inte ha flyt hela tiden ;)

1 e:

skriven

måste varit kul och bli upp raggad av en 50 åring han kanske va sten rik ;) haha och vem skulle inte ragga på dig du är ju dö fin

Kommentera här: