Soccer!

Spenderade hela eftermiddag med o spela
basket med ungarna här på gården :)
var faktiskt rikitgt roligt,
Sen när ja sluta åkte vi till bridgeport o körde
snabbsuck.
Galet roligt o få spela fotboll igen!
. Gud vad jag saknat det:D


sjukt skum bild, ser inte ut som ja har linné på mig, trots att det är grått!


emma and sophie




goooo sophie :D



syns inte på bilden, men vi e helt leriga! haha



haha, ja, här ser man lite mer iaf :P



sophie emma ja ella isabell :)



emma gjorde den roligaste vurpan, halkade i leran när hon skulle skjuta,
o ni som känner mig vet hur mkt jag älskar när folk ramlar,
jag tror jag skrattade konstant i över 10 min, höll på o kissa på mig!



Efter fotbollen skulle nåra av the girls äta
så blev donken.

smarta nathalie tog sina vita converse.... stupid!!!

efter det åkte jag emma o sophie hem till marco o
kollade på "old dogs" galet rolig film faktiskt :)
rekomenderas!











Kommentera här: