svensktlösgodis...

Det finns en sida på internet
där man kan beställa svensktlösgodis
om man bor i USA.
Gissa om jag blev glad?!

När jag hade kyssat i mina favorit godisar
så stod priset på 16E.
alltså ungefär 160 kr, och det var inte ens mkt godis!
Dessutom var inte frakten inräknad...
ggrrrr....
visst att jag saknar lösgodis,
men inte fan är det värt över 200 kr?!?



så neeej, jag blev ledsen igen!
haha, vet ngn om det finns ngt ställe
förutom ikea som säljer svenska saker här borta?

Jag får väl helt enkelt vänta ett
halvår till innan jag får snaska på lite normal lakrits!
1 e:

skriven

Bara för du är världens snyggaste så får du inget svenskt lös godis :D

2 Madde:

skriven

Det ska finnas en skandinavisk affär här nånstans i närheten. Men vet inte om dom säljer lakrits...

3 J:

skriven

tror om jag minns rätt att de finns en sida som heter missingsweden.com kolla där

Kommentera här: