ta igen sömn

Imorrn är jag ju ledig
men ska ändå upp skapligt
för o åka te gymet med Emma.

har sovit runt 8 timmar
på två nätter så känner
att jag ska krypa ner i säng
tidigt ikväll så ja orkar upp imorrn :)

Men helgen har varit underbart rolig!
har skrattat hur mkt som helst,
kan man göra annat när man har en stressad
o förrvirad norrläning med sig? underbara emma!
Tror david mobbade henne för hennes dialekt
hela helgen, o mig för mitt skratt,
eller kanske att ja inte skrattar utan bara skakar?
ond e han iaf!

Så tack för en väldans trevlig helg som
bara sprungit förbi!



Måste också berätta en sjukt rolig sak,
i fredags när vi var på "fest" hemma hos marco så
säger hans kompis så här:
are people from europe hairy?
me - ??? what do you mean? No, they do not have lots of hair.
why would they?

han - hmm.... because its so cold there!

hahaha
skrattade så jag nästan dog,
har aldrig hört det förut, o det var nog det mest korkade
av allt, o jag har hört en hel del korkade kommentarer
om Europa o Sverige.
Så är vi extremt håriga i europa för att det är så kallt??
Good night!
1 Viktoria:

skriven

Yes vi är fruktansvärt håriga i europa ;D hahaha! Hörrödu kan du komma hem snart! Jag saknar dig !

Kommentera här: