saturday!

Vi åkten in till Ny rackarns tidigt,
och jag hittade på tunnelbanan hem till david
helt själv, galet impad!!

Vi satt hemma hos david o glodde ngn timme
innan vi drog oss mot 5 and 6 ave.


först blev det en pause för lunch, de äter burgare o ja dricker min äckel shake haha.


Planen var att vi skulle hitta ngt att ha på oss till kvällen,
så alltså var det shopping vi skulle göra.
Och vi sprang runt hela jädra dagen i nästan varje affär,
men jag hittade nada! hur kan detta hända?!?
aja, sparade mig lite pengar iaf!
Så efter att ha sprungit runt i över 6 timmar blev det middag,
sushi så klart, o denna gång fick vi david o smaka med!
han överlevde, fast blev inte förälskad som vi andra! haha.


fick först massa förrätter som va starka, sen kom sushin! super gott!

Sen var det helt enkelt dax att åka tillbaka
hem till david utan några nya kläder för o fixa oss inför kvällen!



jag o emmapemma hemma hos david.



david o emma, det blev både lite drinkgames från norrköping o linköping,
kommer man från ett ställe som heter ngt på Näsa som emma gör så får
man faktiskt lära sig våra spel! ;)


Gissa dansen!


efter lite spel kände ja o emma för lite macarena, ser det inte sjukt proffsitn ut?


Det blev att åka till Webster wall, där jag varit en gång förut,
de har 19års gräns, dock inte på dricka, men att komma in.
Så vi var där och dansa och hade oss i några timmar,
dock har jag aldrig varit med om jobbigare killar,
alltså dom var som flugor kring skit!
vet att killar på krogen hemma kan vara jobbiga some times.
Men det är inget emot hur dessa var, vi höll inte ens räkningen
på hur många killar vi fick rädda varann ifrån, alltså det va inte ens kul,
eller idag skrattade vi åt det, men det va fasen läskit!
Dom va som kåta hundar under löpningsperioden,
bara att de hade svårt o lyssna när vi sa sitt.

killar alltså! suck...


Gu så söta vi är! märket ja har på handen(elr både händerna)
får alla som är under 21.


haha sötnosar! ser lagom nyktra ut tkr jag!


puss på emmis!



put your hands up babe ;)


styltgubbe, de va ngn cirkus grej där , fattade inte riktigt vad det var med ändå.
stället var nice, var fyra våningar o massa folk.

Sen var det efterfest hemma hos Evan, han hade en friend over
som ville lära sig våra ölspel haha. de är kände nu!


evan tommy o david hänger i soffan.



tommy ja o emma, haha, sjukt söta!



haha, kallt var det!

Sen var det äntligen dax att promenera hem till david för lite sömn,
hata klackskor i NY!
Så vi var hemma runt 7 på morgonen, alltså var jag vaken över 24 h,
tog en sekund för mig att somna, även fast vi var tre stycken som trängdes
i en jädra 90 säng!





Kommentera här: