bilder

Nu tänkte jag lägga in bilderna från i helgen :)


sötnos sophie när hon försöker klättra ut ur min bil!


jag står o tittat på, inte hjälper vi till här inte!


linda o sophie, vi åkte hem till grabbarna i stamford, vi hade bestämt kl 9
eftersom de inte har ngn mobil åkte vi bara dit, var det ngn hemma? nejnej.
Så vi gick in o satte oss o drack lite iaf, för låser det gör dom aldrig.
fast dom säger alltid att deras soffa, är våran soffa. och dom skrattade bara
dagen efter när vi sa att vi varit där!



Jag Johanna o Camilla


jag o sophie e alltid så otroligt söta ♥


tjejgänget och stevie


stevie sophie linda jag camilla o miquel


tjejerna o sötnos hunden som påminde om min lilla Dobbybebis,
bara att han hade mindre päls ;D


haha ja o johanna röjjer på hula hanks.

crazynight.
men ni tjejer är bäst !
och snart lämnar både camilla o emma oss,
det är inte okej!! hör ni det??

Kommentera här: