lördaag!

Mitt internet har inte funkat, därav
den dåliga uppdateringar.

Men nu ska det bli bättring!!
lördagkväll gick vi tjejer ut i stamford
för att äta linte kinamat. var mycket mys,
kinamat med vittvin, wonderful!


jag o sophie i bilen ♥


gölligt!


sophie Emma o Jaina på P.F changes.


Camilla jag o johanna sitter o snuttar vin


hela gänget sitter o äter


puss på katten utanför resturangen.


vi skulle se fulla ut, kolla på sophie o emma. haha.


wojtek emd lillebror som va på besök från polen,
kan påpekas att han va här en dag sen blev han påkörd av en bil o bröt benet.



Sött värre!!


inne på hulahanks


inne på hulahanks, två av killarna vi eferfestade med.


vi red på en tjus oxå! här e det emma som e i farten.
Jag o Johanna va uppe tillsammans oxå,
satt inte kvbar så länge men träningvärk hade man !
detta var oxå inne på hula




Efter det bev det som vanligt party i downtown stamford.
Röjde på hula hanks o grand, förfest hos grabbarna,
och efterfest med kundvagnsåkande och svensktölspel
hos några nya amerikanska(!!!) grabbar vi raggade upp på krogen!
vi åkte dit för det blev lite drama hos våra grabbar. dramadramadrama.. haha.


emma o johanna i kundvagnen som ja snodde från några killar
jag sa nej vet ni vad nu är det våran tur, o dom vågade inte göra
annat än o ge den till oss!


haha så här snygga e ja o sophie när vi kör dom,
dock var det ja som fick ta i som en gris medans sophie va i sin egen värld.


Underbar kväll med de bästa!
Thanks giirls!!

Kommentera här: