middag o karuseller

dagen gick fort,
johanna o emma kom förbi på rasten förut
o hängde lite :)

Efter jobbet ringe Allie, min ena unges lärare
o ville att ja skulle komma o hålla henne sällskap för middag.
hon vaktade sin pappas hund o hus i Easton så jag åkte dit.
Gud vad gott det var med lite ordentlig mat,
blev ris, grönsaker, champinoner, äggplantsröra och tofu.
Riktigt smarrigt.

Sen åkte vi vidare till Easton carnival
och åkte karuseller. Kändes som man var 10 igen,
det var vi o alla småungar ungefär.
Men skoj var det, och det är huvesaken! eller hur?
Vi åkte frittfall, men i vanliga frittfall stannar den högst upp
o står i några sekunder, right?
Men icke här, den hann inte ens stanna innan den for ner,
vilket inte vi var bredda på så vi skriker rakt ut som två idioter
sen skrattade vi så vi tjöt för v var så töntiga, den var inte så hög lixom.
Och jag som aldrig brukar skrika heller.


Nu är det endast 6(!!!!) dagar kvar tills Anna o min syster kommer,
och tjejer, jag har massa planer nu på vad vi ska göra,
och ni har tyvärr inte mycket att säga till om, just so u know ;D
Imorrn åker jag med min hostfamily till Syrcuse i hälsar
på mrs H familj igen, så ja e inte tillbaka i CT förän lördag.
Men då blire party igen, såklaaaart!!

slänger in två bilder från i fredags bara för att.

hemma hos miqel, alla tjejer blev kära i hunden!


på "spanskafesten", blev ölspel igen, riktigt girlpower var det!

nej nu ska jag sova så ja orkar
vara glad o social i fyra dager. wiihuu!

Kommentera här: