shopping in NYC

Till Mamma: sluta läs här!

Älsklings affären i Soho på bilden nedan,
sälvklart blev det lite inhandlat,
trots att jag inte skulle!


yellow rat baztard


haha bästa tröjan



jag vet, mer skor, och självklart converse, men dom är röda!! och det e clash skor.
jag var bara tvungen, nu lovar ja att de va sista skorna, eller, jag ska iaf försöka!

Mamma, nu kan du börja läsa igen
fattar inte vad hon har fårr ifrån att ja har för mkt skor?! kan man ens ha för mkt skor?!


en liten kina-tur-katt! tur kan man heller aldrig få för mkt av!


Blev alltså en lyckad shopping dag!
1 jooonnnna:

skriven

Shopppa åt mig med :D Saknar dig pruttunge, kom hem snart!! LOVE<3

2 Carina:

skriven

Pappa Anders får bygga ut garderoben när du kommer hem, en stor för skor och en större för kläder ;-D

Kommentera här: