Syracuse

Är det okej o va helt slut halv 9??
Satt i bilen i fyra timmar för o komma till syracuse.
Ungarna va ju lugna halva tiden iaf, man kan inte begära för mkt!

Så har varit hos Mrs H bror o hans familj nu hela dagen,
kommer bo här till lördag morgon.
åt god sallad sen mjukglass med strössel som efterätt. yummi!

Slutade nyss jobba och då gick ja en promenad på en halvtimme.
skönt o få komma iväg lite. men nu e jag verkligen helt död.
Ska gå o ta en kall dusch sen krypa ner framför en film tänkte jag.
För mer social orkar jag fasiken inte vara.

Glömde även berätta att igår när vi åkte till karusellerna
så parkerade man en bit bort, så för o ta sig dit fick man åka skolbuss!
Så nu har jag gjort det också, coolt va? haha.

jag vid en skollabuss i NYc i januari.


Nej godnatt på er hörni, nu e det endast fem dagar till anna
o min sis kommer, 20 dagar till mamma o pappa är här.
och still, 14 veckor kvar o jobba in the U.S!

Kommentera här: