kärlek

Har haft en liten svacka idag,
satt o skrev med erika på FB,
och herre gud vad jag saknar den jädra ungen! ♥
Satt o tjöt som en liten bebis här borta.
Det blev för mkt på en gång,
saknar alla tjejer där hemma ngt otroligt,
sen sitter ja här borta i syracuse o kan inte prata med ngn,
för alla underbara tjejer här borta är ju 4 timmar iväg..
kännde mig ensam och det tycker jag inte om!
Så när ja tjutit klart gick jag ut o gick o pratade med sophie
och då kom vi fram till att vi inte kommes ses på ca två veckor heller,
så då började både hon o ja gråta.. herre gud vad känslig jag är just nu..

ska bli skönt o komma hem, ja, mitt andra hem i CT då alltså.
och bara njuta de sista dagarna med emma innan hon lämnar oss
och far tillbaka till svealand!
Så sorligt att ta farväl.. usch vet ni vad.

men nu får ja försöka vara glad iaf,
för nu kommer snart sis o anna,
sen mina älskade o saknade päron!
Och sen måste jag bara njuta av min sista tid här borta.
har så mkt roligt att se fram emot.
jag o sophie ska snart boka våran drömresa till
Texas, cali o arizona. lovely!!!

nej nu ska ja krypa ner o sova o försöka tänka
positiva tankar, för imorrn ska jag tillbaka till CT
och träffa mina tjejer igen :D wiihhuu.


jag o jojjemojje ♥


sandra martina sanna o jag. ♥



jag o min emmsa ♥


jag o min älskade erika ♥


mammsen o vovvsarna ♥



jag o anne♥


me and min favorit fanny ♥


erika ja o ida i ayia napa ♥


Sophie Emma Madde o Jag ♥


jag o Johanna ♥

Jag har de finaste vännerna där hemma, och jag saknar er alla så otroligt!
Men jag har även de finaste vännerna här, på andra sidan atlanten,
uten er här vet jag inte vad jag skulle göra ♥ kärlek till er alla!

1 Emma:

skriven

Du är saknad här också sis. Love!

2 Sophie:

skriven

Älskling.... I LOVE YOU! <3

Kommentera här: