back!

som sagt, är nu hemma i Sverige igen
efter en galen resa hem,
fastnade i tyskland där vi skulle byta plan
som då va inställt, så en försening på över 20h.
7 timmars kö för att få info om vad som hände
sen va planet försent ytligare tre timmar när vi väl skulle åka
en dag efter. suck, hatar tyskland! var vaken över 52h, den ni!

och pricken över i var när vi landade på arlanda och tyskjävlarna
hade tappat bort väskan, då fick jag damp kan jag säga.
så det första man fick göra i stockholm va o köpa tandborste och tvål.
vi landade alltså på torsdagen, då hade vi inte duschat sen måndagkväll
eller borstat tänderna från tisdagmorgonen, ni förstår att vi var
riktigt frächa va? usch.  de var 260 flight inställda och 7000 bortatappade väskor.
tyskarna kan ni! och alla hotell var bokade runt om . lyckat!

Men landade hemma i norpan igår efter två dagar uppe i huvudstaden.
blev en liten suprise då ja hade sagt att ja skulle komma hem imorrn,
adam tappa hakan, fanny började gråta, sandra bara skratta och pappa fick en hjärtattack.
så kan det gå, glömde att gubben va så gammal.

så nu e det ju bara på med alla vinterkläder igen,
mitt rum är fullt med väskor som jag inte alls har energi att packa upp,
om det e ngn som e sugen är ni välkomna hem till mig för uppackning!

så det blev en utgång till världensbar sen avslutade vi kvällen på hugo,
där jag hoppade upp och ner som en stutsboll på det svenska dansgolvet,
har jag saknat o röja till svenskmusik? jajjemen!

Så people, im back agian! !!!
1 sandy:

skriven

höröö, dags för uppdatering? haha hunger

Kommentera här: