sunday

Tänkte att jag skulle börja blogga lite här igen,
Känns som den här bloggen är mer personlig.
Med alla snygga bilder och grejer man kan göra!

Så nu sitter jag här i mitt rum,
in Weston, CT, USA en söndagkväll o glor
på super bowl, som jag ifs inte förstår ett skit av,
amerikanskfootball? Not my thing!

Imorrn är det workwork agian.
men vad gör man inte, lite mer shopping till nästa helg kanske ;)
Funderar starkt på att klippa till en lugg, och skaffa nytt löshår.
Vilket är välbehövligt, eftesom mitt har hållt i ett bra tag nu,
dessutom gått igenom ett antal färgningar.
Så ett nytt löshår skulle göra susen!
Hittade en sida som förövrigt var galet billig. 500 kr med clips.
Perfekt alltså!! http://www.hairiffic.se här kan ni kolla in

!en liten del av mitt vackrarum
Min sjukt sköna säng

klockan är halv 9 här borta och det kanske är dax
att dra på sig min fina PJ o krypa ner och byta kanal på TVn.

Over and out

Kommentera här: