7 månader..

Idag är det alltså 7 månader sedan
jag lämnade landet.
Och just nu trivs jag så himla bra,
Får panik över att tänka på att jag snart ska åka
hem till Sverige igen.
Tror att denna sommar kommer bli så underbar!!
vill jag åka tillbaka till sverige??

Och snart är det ett år sedan BF3a
stod o sjöng på trappan på Hagagymnasiet.
Ett helt jädra år?! Det är ju helt galet..
Är glad över att jag slipper se alla studenter iår iaf.
Skulle bara få ångest, så har kommit på
att jag ska hålla mig borta hemifrån varje juni ;D

Nej nu ska det jobbas lite mer,
o försöka trycka i mig lite ipren för
mitt huvud tar död på mig snart!

Smell u later!


1 Emma:

skriven

Hej Honey!

Hoppas du hade en underbar födelsedag, med det verkar det ju som ;) Tänder på dig <3



PoK!

2 Svägerskan:

skriven

Funderas det på att stanna ett år till iaf? :)

Kommentera här: