biodax!

Tjejerna krachade som vanligt
daten idag ;D haha,

Vi åkte till Norwalk för o kolla på bio,
den ända filmen som började skapligt var
The A-team. hade aldrig hört om den,
men va fan, hade vi åkt ända dit var vi
ju bara tvugna o se någon film!
Sagt som gjort, efter mycket om o men
handla vi biljetter, vi stod o läste om filmen
o jag frågar emma om hon fattade ngt, - nej.


the a-team. snyggingen från hang over var med!


Så vi går alltså in på en film vi inte har en susning
om vad det är och bara hoppas på det bästa.
tydligen var det en serie som gick på 80-talet
så han i kassan, jag svara att jag fanns ju inte ens då!

Men gud vad positivt överraskade vi blev,
vi skrattade till o med samtistidgt som alla andra,
iallafall ibland.. Men det hände ngt hela tiden
och i vissa scener skrattade vi så vi grät!
underbaaart!
Och ibland skrattade vi bara åt johanna.. ;)


vilka sötnosar!

Men den var kanonkul, lite väl lång kanske,
den var nog över två timmar?
Ifs var den ju bra, men jag höll ju på o kissa ner
mig för dom den där jädra stora läsken,
popcornen var ju slut ungefär en kvart in i filmen..
hungerbarnhungerbarn!
och man kan ju inte gå ifrån när man betalat för filmen,
så det var ju bara att sitta o knipa, sen springa ut
när texten väl börja rulla på duken!

Och jag e glad för att ja hade tjejerna med mig,
för då slipper jag skämmas när man skrattar på fel ställen,
för de har exakt samma sjuka humor som mig.
u spin my head right round right round.



nej nu ska jag zoova.
Imorrn är det workwork,
jag hoppas på sol o värme!

Kommentera här: