familjens firande

Så har man firat sin 20 födelsedag i USA.
Började med att ungarna gav mig hemmagjorda
kort i morse, gullungar alltså.
Sen hade dom fixat cupcakes med swedishfish
och svenska pepparkakor (de vet inte att vi äter det vid jul)
Var som vanligt ledig några timmar mitt på dagen,
så då tog "lillebrorsan" med mig till westport för smoothie. haha.


haha så söta dom är! resterna fick jag ta med mig till mina vänner,
vilket ungarna protesterade lite emot fniss.

Så nu på kvällen lagade mrs H middag åt mig,
fisk blev det, riktigt gott.
Sen sjöng dom för mig och gav mig paket!


Detta var alltså vad jag fick:
en rosa ipod, presentkort på manikyr o pedakyr
och sen 15 dollar att ladda ner låtar till min nya fina ipod:D

Vet inte om jag har berättat detta?
Men jag har världens bästa hostfamily! ♥
På kortet står det:

What a gift you are.
it doesn´t take a birthday to
remember how many ways
you´ve been a true gift to me...
All it takes is thinking about you-
your kinde nature,
you big heart,
your generouse spirit.
There are so many thing to love about you.
it dosen´t take a birthday
to make me think
of what gift you are-
but it is a perfect time
for me to tell you so.

We are thrilled to have you join
our family. We wish you a wonderful birthday.
lots of love.

Jag började nästan gråta.
Underbara människor alltså!


och med posten kom det en jätte fin liten halsduk o ett kort
från min underbara farmor o faster. taack så jätte mycket!!
ena kortet är från tjejerna här borta.

Tack också alla
som skickat grattis hälsningar idag.

Kommentera här: