helg på ingång

Freeeeeeeedag o midsommar imorgon!
Hur i tusan kan tiden gå så fort??
Men det e bara bra, då blir det helg fortare!

Har som vanligt suttit o kollat på fotboll
samtidigt som jag jobbar,
och detta VM är ju sjukt, nu åkte italien ut oxå.
jag som tippade italien - holland i finalen.
Men jag får byta ut italien mot portugal istället.

Efter jobbet åkte jag o Emma till stamford,
vi skulle planera morgondagen med grabbarna
men dom har ju allvarliga problem o svara i telefonerna!
och inte fan var det ngn hemma heller..
killar alltså! så vi åkte o köpte en dount o kaffe istället.



Så midsommar i morgon alltså,
vi e ett gäng som ska in till NYC där det
är ett stort firande i parken vid frihetsguddinan.
där ska dom ha midsommarstång, svenskmat
o allt som hör midsommar till! underbart.
Efter det beger vi oss av till en nattklubb
där det är svenskt tema hela kvällen,
musik, dricka , ja allt ni kan tänka er :)
Vi tänkte visa grabbarna här hur svenskt party går till!
Mange smith kommer o ska uppträda också,
haha, kvällens höjdpunkt? not...

  • Performance by Mange Schmidt
  • - Performance by Alexandra Alexis
  • - Open Vodka Bar 9pm – 10pm
  • - Special VIP 27 plus area
  • - Kopparberg product giveaways
  • - Swedish POP Music by DJ Noe
  • - House Music by DJ Patrick Tokador
  • - Swedish Drinks available at the bar


Men ska verkligen bli galet kul imorrn!
så nu tänkte jag hoppa i sängen o somna direkt
så det blir fredag fortare.
jobbar endast fyra timmar imorrn..
ibland är livet allt för underbart.

har färgat håret lite ljusare nu oxå,
det är ju trots allt sommar!


Kommentera här: