minigolf

Det blev mingolf idag,
inte alls planerat men ack så skoj!
Som vanligt hänkade tjejerna på
på min date ;D haha, love it!



Vi åkte till Norwalk o spelade,
o banorna va sjukt tråkiga,
alla såg typ likadana ut,
Men lyssna här,
Nathalie vaaaaann!!!
Tror aldrig det har hänt förut?
Den som stod för förlusten var
Sophie, herre gud, ilskan tog över hos
henne, slängde skit på banan o gud vet vad haha.
Hon gjorde en Natta helt enkelt,
brukar vara jag som blir sjukt arg när jag kör minigold,
Men det skyller jag mina älskade syskon för!


självklart tog ja en rosa boll, men dom va som studsbollar de där jävlarna



Johanna röjer!


emma and me.


så här roligt tyckte jag att det var när sophie spelade



Alltid när vi åkte o kampa med familjen när ja va liten
så spelade vi minigolf, o e det ngt mina syskon e bra
på så e det o retas, ju sämre det gick för mig,
ju dumare blev dom, desto argare blev jag.
och jag ni vet ju, då gick det ännu sämre.
och så höll det på, en ond cirkel!
Därför fasade jag för o köra idag, men tack sophie
att du sög istället så ja fick vara den som restades!


Så tack tjejer för en otroligt rolig kväll,
mycket tackvare Sophie!
Nu ska jag sooova så jag e pigg imorrn,
för gottfolk, tro det elr ej, helgen är snart här!




1 Sverige/Norrköping:

skriven

Du är så sjukt het!!!

2 Sophie:

skriven

Hörrududu!! Vill bara påminna dig om att VEM var den ända som fick hole in one! Joo SOPHIE! ;D Jag hade bara en liten svacka där i mitten helt enkelt ;) eller kanske inte så liten... öhm.

Kommentera här: