möte

Nu kom jag precis hem,
o klockan e bara halv 11, seegt.
men kan kanske vara bra o få sova lite oxå!

Åkte på au pair möte med emma,
var i en park med live musik.
dock väldans dålig musik, så vi signa in
och drog vidare till wilton där arber
körde fotboll. Så vi satt där o ugglade
o blev ihjälbitna av massa bugs!


jag o emma i bilen



in the park


massa folk i parken!


min underbara sötnosEmma. ♥

Men efter killarna kört klart intog
jag johanna o emma planen!
Guuud vad jag älskar fotboll!
J
ag o emma e lika envisa så
vi tog ju död på varann när vi körde.
underbart roligt. Men nu ska man väl
krypa ner i sängen så man e pigg till
all fotboll som väntar imorrn ;)







kan oxå påpeka att
det inte var JAG som hade
spolat ner en jävla tampong i toan!
utan ngn av mina kära vänner här borta! ;D

Kommentera här: