panik

fan jag har panik,
jag vet verkligen inte vad jag vill..
Ska jag förlänga mitt år här?
Eller ska jag åka hem som planerat..
Om jag förlänger, hur mycket ska jag förläng?
Vill jag ha nästa sommar i Sverige eller
vill jag stanna kvar här en sommar till?

Planen var ju att jag skulle veta vad jag vill göra med allt,
under detta år skulle jag komma underfund med vad jag vill..
Men jag e lite confused som när jag lämnade sverig för snart 8 månader sen.

men sverige låter inte alls lockande right now..
Men orkar man stanna över vintern o åka hem i maj?
En månad Innan jag fyller 21 o får gå ut lagligt här.

Ska man åka hem o jobba o sen kanske åka tillbaka
och plugga här? eller ska jag bara åka hem o jobba o
resa någon annastanns?

Gaaaaaaaaaaaah, hjälp mig någon?!?!?
har verkligen ingen aning om hur jag ska göra..

1 Emma:

skriven

Jag saknar dig. Men om du bestämmer dig för att stanna kommer jag och hälsar på dig i vår när jag får mer semesterdagar! Om det inte blir i sommar vill säga :P

Kommentera här: