skitdag!

Guud vilken lååång dag!
Började med o dammsuga 8 rum,
plus o städa alla dom, städa två badrum
o bädda rent en säng. Snackar vi att man var slut efter?

Sen var det bara o åka iväg till college för o kolla
vilka kurser som går, fick inte mkt hjälp där alltså.
Skulle också prata med min spanska lärare eftersom
hon fortfarande inte skickat papprerna jag behöver.
Men självklart var hon inte där.

Åkte hem igen för o fortsätta jobba.
Då var det bara ja o de två äldsta.
Som då hade värsta dampet o bråkade
konstant i tre timmar..
Kände bara att jag vill dö eller ngt.
Huvudet värkte efter allt skrik o ja va kalas trött.
Ingen bra dag alltså!

Sen var Johanna o Emma så snälla så dom åkte
till college nu för o hämta mina papper,
eftersom jag måste jobba kväll ikväll.
och vad tror ni kärringen säger?
neeeej dom kan hon inte ge ut,
hon måste prata med mig!
Det e ju bara papper på att ja gjort dom timmarna.
Gaaaah vilken sjukt jobbig dag!

Så nu sittr jag redan i PJ även fast kl e halv 9.
Tog ett långt varmt bad med levande ljus,
hårinpackning o rakning av benen!
behövde pyssla om mig själv lite nu
när barnen ändå sover.

Ska krypa ner i sängen o kolla på en film
o försöka somna TIDIGT! innan kl 10.
Så håller vi tummarna för att morgondagen blir bättre!
tre ungar hemma i två o en halv vecka till...
gud ge mig styrka! haha.

nitenite!

Kommentera här: