soooft

Så himla soft dag,
skulle ha börjat jobba kl 11.30
igen men åkte hem till Arber
o kollade på Portugal - Svennis (som sög btw!)
Så mrs H sa: nej men gud, kolla på hela matchen
du så ses we back here at 1.30!
Har jag sagt att ja har världens bästa host mum?

Nu har jag faktiskt städat lite,
för det stinker här nere pga stop i min toa,
som dom faktiskt fixade igår, jag ska
sätta upp en skylt sa mrs H att mina kära
vänner inte kan spola ner tamponger hahahaha.

Men snart ska ja ut o glida i poolen tills
brazil - northkorea is playing!
i love the world cup!!
and my job haha.

And the summer is back!
wonderful!
1 Sophie:

skriven

HAHAHAHA Nathalie! Haru gjort stopp i toan!! :D Va det inte de första man lärde sig, att man ALDRIG ska spola ner tamponger i toan?! Great!

PUSSS!

Kommentera här: