the worst movie ever!

Vi bestämde oss för att en skräkfilm
vill vi allt se, hittade en väldans konstig bio
som låg gömd på en bakgata.
Arber skulle joina oss, men han hittade inte ens dit.


så här rädda var vi innan! sen försökte vi spela coola.

Vi går in på bion o är helt jädra själva där inne,
som vanligt är det ju reklam innan,
sen säger jag: om det här e filmen så dör jag!
Nemen visstm självklart var det filmen.
Såg ut som ngn hade filmat själv med en vanlig kamra.
Allt var helt grått och alla var otroligt fula.
Man blev helt deppig och fick seriöst självmordstankar!
Vi gav fimen 40 min sen gav vi upp!
Gick verkligen inte o se skiten..

Så nu har jag för första gången lämnat en biograf utan
o sett klart hela filmen. förstår ni då hur dålig den va?
Det stod att det skulle vara en jätte bra drama/thriller..
Men det ända som hände var att en tjej sprang runt
hos massa konstigt folk o leta efter sin pappa..
suck alltså!


winters bone. Se aldrig den, om ni typ inte vill somna eller dö..

Så istället åkte vi hem till arber o såg en bit på motorssågsmasaken i texas.
Jaja, ingen höjdare den heller men bättre var den iaf!
Vi får helt enkelt åka o hyra en skräckfilm o ha en riktig särkfilmsafton snart!
var ju för tusan 8 månader sedan jag såg en ordentlig skräckfilm.
Saknar min adam o denna där hemma som alltid tvingar med mig på skräckisar!

nu ska ja sova som tusan,
är galet trött o huvet värker.
nitenite

Kommentera här: