trött o krossad spegel?

Snackar vi dödstrött idag eller?
Somnade under ena fotbolsmatchen,
hade tur att mobilen lät så jag hann i tid
o hämta upp ungarna från campen.

Sen skulle ja åka te arber o kolla på spanien matchen,
skit små krokiga vägar, o i ena kurvan kommer det
en jävla bil som sneddar o kör typ i mitten av vägen,
så jag måste väja o kör in i en jävla mailbox som står där.
Hör bara hur det smäller sen har jag ena bakspegeln i knät. haha
Höll på att kissa på mig. Men sicken jädra tur att jag hade det fönstret helt
nedvevat, annars hade ju spegeln flygit åt helvete.
Ifs lossnade "sladdarna" som gör att man kan ställa om spegeln,
men fick iaf dit skiten igen o inget syndes,
jälva idiot amerikanare som inte kan köra bil!
men min bil ser helt o ren ut i alla fall!


Jobba sent idag o fick lägga ungarna,
höll på att somna i soffan när vi kolla
Dora the explorer jävla skit barnprogram!
dom upprepar allting typ tusen ggr
så man bara ligger där o känner att man
blir mer o mer irreterad!
Tacka vet jag våran tids barnprogram,
jag menar finns det ngt bättre än Björne eller?
Sen ska ju lilla skiten sova i sängen o inte
spjälsängen längre, så fick ju ligga där ett tag med han,
då höll ja på o somna igen.


När de små liven sov kom
Johanna förbi o det blev lite TV-tittande
innan det nu är det dax för sängen
för lilla mig, imorgon väntar
en varm härlig dag igen.
Poolhäng står överst på schemat!

over and out!





Kommentera här: