vardag?

När vi satt oss i bilen
satt Johanna o Emma o viska
om ngt i framsätet,
sen säger dom:
Vi ses ju aldrig alla tjejer på en gång,
så nu får du ett försenat paket från oss alla!




Jag som trodde vi redan hade firat mig.
Underbara tjejer!!!

Jag kan ju inte säga att jag blev förvånad när jag öppnade

nu har jag min egna plattång så tjejerna här slipper
bli så arg på mig när ja vill låna hla tiden ;)

Tusen tack
Madelene, Johanna, Emma, Sophie.
ni är guld värda! ♥





the best ♥ love you guys!

Efter paket öppning kom vi till slut fram till Stamford.
hade som vanlitg sjukt kul där,
en kille från paruguay är så galet rolig!
Så vi satt där o prata skit o bara hade allmänt trevligt :)
Men tyvärr så är det ju en dag imorrn med man måste tänka på.
Så hem skapligt så man ska orka jobba!
Och orkar platta håret ;D haha.
Så jag lyssnade inte på tjatet att ja skulle sova över
o bli hemskörd imorrn bittit. sånt orkar vi inte med!

säger som så,
att sverige låter inte ett dugg
lockande right now.. stanna tiden!!

Kommentera här: