börjar klarna?

Tankarna börjar klarna,
trots knappt två timmar sömn inatt.

Genom att bränna kalorier på gymet
kommer tankarna iordning.
Ända gången man verkligen slipper tänka
på allt det jobbigt o försöka se det positva.

Om det nu e så, så var det inte mening
att vi skulle fortsätta.
men detta ska inte förstöra mitt år.
Detta är mitt år, min dröm!
Och jag vill inte slösa bort dagar
gråtandes i sängen.

Jag ska göra saker o träffa människor!!
Detta var ju trots allt mitt val,
och egentligen ångrar jag ingenting.
Jag lever min dröm!

Madde, Filippa, Sophie .
vad skulle jag göra utan er här borta?
tack att ni finns, att ni lyssnar, att ni bryr er ♥


Jag ska inte ljuga o säga att jag mår bra,
för det gör jag verkligen inte,
Men var det inte menat, så var det inte.
Om ni inte fattat så e detta ett inlägg till mig själv,
JAG SKA KLARA DET HÄR!
Även fast det naturligaste just nu skulle
va o gömma mig för omvärlden lääääänge, länge.
Måste säga att det e väldigt tufft o va ifrån alla där hemma,
och jag har aldrig hatat tidskillnaden så mkt som jag gör nu..

Som sagt, mitt år! Min dröm! Ingen ska förstöra det.
Så det så!
men fortfarande så vet jag ingenting.
jag vill inte må dåligt, jag vill kunna skratta o va glad.
varför kan det inte bara vara som vanligt? FAAN

Kommentera här: