Ett minne för livet

Det gjorde galet ont,
men jag led igenom hela timmen,
och blev så super nöjd av resultatet!

Ja, ni kanske fattar vad jag pratar om?
Självklart blev det en ny Tattoo idag,
min tredje, som denna gång blev större
än mina små pluttisar ja haft sen innan ;D


emma o madde följde med som stöd. ;)



Javier som made it.
;D


Gjorde den på inc side out i Norwalk
HÄR kan ni gå in o kolla, klicka på gallery
o javiers bilder, sjukt duktig!




Mallen, här var ja riktigt nervös, o kunde inte ana vilken pain som komma skall!




Så här ville ja att den skulle se ut,               o så här blev resultatet, mkt bättre, lr hur?



det röda kommer försvinna snart ;D


never forget to follow your dreams, passar ju perfekt ;D


framifrån.
Så vad tyker ni?
1 Jonna:

skriven

SÅ JÄVLA SNYGGG!!!!! <3

2 Martina Å:

skriven

Grymt Snygg! :)

Och kollade bilderna på andra som han tatuerat, han är verkligen bra!

<3

3 Carina:

skriven

Superfin. Din var mycket finare än förlagan. Det tycker både jag och Martin. Kramis...

Kommentera här: