singelinlägget vart lite fel.

Jag läste nyss igenom mitt
"singel-inlägg".
Och det låter ju som jag tycker
det e as kalas o va singel.

var ju inte ritkigt så jag menade.
Självklart tycker jag att det är jätte
tråkigt att det blev som det blev.
och det jag menade med att det var det
bästa som kunde hända
var att
it was the right thing to do.

allt kom som en chock först,
och ni vet ju hur man beter sig då.
Hjärnan funkade inte alls.

Men nu har jag hunnit ta in allt
o tänka efter, o jaa, då kan jag nog tycka
att det var det rätta iaf.

Vi är fortfarande vänner o vi ska
fortfarande åka till Miami tillsammans,
visste, resan kommer inte riktigt bli
som vi hade tänkt oss från början,
men har vi stått ut med varann i ett och etthalvt
år, klarar vi nog en vecka :)
vi får helt enkelt göra det bästa av det!
Och det klarar vi nog!

Och jag är jätte glad för alla
fina minnen vi har tillsammans.
so no hard feeling.
det blir vad man gör det till! :)

Kommentera här: