solen lyser, himlen är blå!

Började morgonen med att försova mig,
mrs H kom i o väckte mig 10 min efter ja skulle börjat,
men det var ingen fara, bara upp o klä på sig
så var det lugnt sen ;D
inte lätt mär man glömt den svenska mobilen hos emma,
o ska sätta den amerikanska på alarm,... suck!

Efter ett tag kom Emma över med sin unge
o vi lagade pannkakor


Sen åkte vi o ungarna till stranden o bygge sandslott
och åt våra super goda svesnka pannkakor!



Kan berätta att det var ca 20 grader varmt idag, alltså..


Shorts o liné som gällde, försökte bättre på brännan lite ;D
Helt underbart galet väder, kan ni ligga o sola på stranden i Sverige nu?



emmis steker i solen


jag grävde ner mig ;D haha




Efter ca 2 o en halv timme på stranden åkte vi hem till Emma
o käkade lite sushi, det kan inte gå över en vecka utan sushi!!









helt underbar dag,
som har gått galet fort!

Kommentera här: