världens bästa!

Åhh min underbara Emma
(min andra sis)
skickade lite svensktgodis o
två långa brev!

tusen tack hjärtat!!
är så himla roligt o få brev hemifrån
o höra om allt som händer! :D
denna dag blir ju bara bättre o bättre!!
Dessutom fick ungarna bamse klistermärken!
Nu kommer deras dag oxå bli bra!
Så tack så mkt gumman!
Saknar dig massor,
och måste säga listan på allt vi ska göra
när ja kommer hem låter väldigt lockande! ;)

Blir o svara efter helgen, för denna helg e fullbokad!


massa kärlek till dig undebra du! Miss u ♥
1 Emma:

skriven

Vassegó :) Vad fort det kom fram denna gång! Hoppas det ska smaka, haha. Nästa gång får jag skicka med lite bra kort på dig o mig, så du slipper lägga ut massa fyllekort ;)



Det ser ju helt underbart ut på stranden, själv har jag ialf kunnat sola på balkongen i linne, men ikväll har jag fuskat lite med brun utan sol!



Miss u. Kärlek!

Kommentera här: