ÄNTLIGEN!

Sådär jag, nyss kommit hem
från kickboxkning. Fick in lite styrketräning
o solning också! Gud vad skönt,
äntligen börjar jag bli människa igen! ;D


ungefär sådär se ja ut när ja kör.. not. haha

Känner mig faktiskt glad nu, och utvilad!
Fick sova hela natten utan o vakna, härligt!

Sidär jag, ska snart äta lunch,
har bytt taktiken(!), dricker min shake till frukost nu
istället, får se om det funkar bättre, man blir ju så
hungrig efter, men är ja på gymet så kan ja ju inte äta!
ibland är jag så otroligt smart!

Skönt att energin är tillbaka!
wiiihuuu.


1 FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

skriven

Jag har skrivit ett inlägg om lågt och högt BLODTRYCK. Skulle vara kul om du läste inlägget och sedan kommenterade om vad du tyckte om det. Skulle vara tacksam :).



Här är direktlänken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/may/utkast-maj-12-2010.html

2 Emma:

skriven

Älskling, nu har du varit borta från Sverige för länge... Det heter vän taktik, inte statistik? ;)



Puss söta du!

Kommentera här: