förlänga...

Nu har Emma precis åkt hem,
vi kollade på greys anatomy istället,
rackarns bra serie det där.

Mrs H började prata om
att förlänga mitt år här idag.
Hon frågade vad jag ville och hon hade
tydligen kollat upp massa hur länge man kan stanna
och allt det där.
Jag skulle få högre lön om jag stanna och jag fick
fortfarande ta ut en månads semester den 13 månaden
om jag ville och sen komma tillbaka och jobba..

Dom är ju gulliga som verkligen vill att jag ska stanna,
men jag tror verkligen att ett år räcker. Jag vill hem o tjäna
pengar så jag kan ut o resa mer och se något nytt..
Men trvis ju verkligen i familjen och de e hur underbara som helst,
Jag tror jag verkligen har bestämt mig, ett år får räcka!

På tal om pannkaka,
har ni hört om bilbomben i time square som va i helgen?
Vi kom på att vi var ju bara ngt block där ifrån!
Tänk om den hade smällt, då hade vi ju dött!!!
Herre gud alltså. Men de har tydligen fått tag i killen nu,
och gissa vart han kom ifrån?! Bridgeport!!
haha, det e ju faktiskt lite roligt, Emma ja o Madde var ju
där här om veckan när jag skrev om att vi åkte till gettot,
Minns ni?


bilden från bridgeport.

Kommentera här: