valborg

Åkte ju som sagt in till david
ifredags för att ta adjö.

Vi gick runt i det underbara vädret (över 30 grader e ingen fyskam så här på valborg!)
och tog massa bilder.
kände oss som riktiga turister ;D
så här kommer några av bilderna.



david o de fina blommorna


söta små hus bland alla höghus.



detta är tydligen med i ghosip girls? ser inte på det med david hade stenkoll haha.



new york baby



tittut








nämen så gulligt!


utanför davids place.

sen var det dax att åka hem o byta om
o ut o äta på barking dog. :)


fredrik hängde med ut för en bit mat också.



lite sangria.



david utanför resturangen


efter maten gick vi återigen hem till david,
spelade lite kort o kollade på film.

Himla trevlig valborg,
inte riktigt vad jag brukar göra en vanlig valborgsfirande,
men jag är mycket nöjd ändå :)
och david, kommer sakna dig här borta nu!
vad ska jag nu göra om helgerna och vem ska
jag prata med på skype på kvällarna så jag kan sova?
Dålig stil o åka hem redan!






Kommentera här: