fredagsmys.

Efter en 46 timmars
lång arbetsvecka kan det va
skönt o bara tat lugnt så här en fredagkväll!

min sötnos emma kom hit, vi poppade popcorn,
som höll på att explodera, vi (jag) dreglade och emma
trodde att min hostfamilys judemössor var BH inlägg.
Som ni märker, galet mycket skratt!
kan säga att emma tyckte det va konstigt att vi förvarade
inlägg på köksbordet! hahaha, knas!
oh min hosdad kollade lite konstit på oss när vi dog
av skratt, ilbland e det himla tur att de inte fattar svenska,
han trodde nämligen att vi skrattade åt att emma inte fattade hur
man gör popcorn.
Självklart blev det Desperate housewife tittande också! ;D


bästa du! har börjat skratta som henne nu också, konstiga ljud
o tårarna rinner, man blir ju som dom man är med, eller vad säger du emma?

Vi har också fått höra för andra gången att vi ser ut som tvillingar,
seriöst, vi är ju inte lika någonstanns, men tydligen tycker alla
på gymet det.. men tvillingar?! haha.



visst, vi är ju lika gulliga ifs ;D haha.



fick en present av min hostmum också, eftersom jag är
"so into makeup" haha, gölligt!

Nu jävlar ska det sovas,
guuu då underbart med sovmorgon!!
lucky me att ungarna har fotboll imorrnbitti
så man verligen får sova också!

Kommentera här: