friday!

Grattis världens bästa
Sanna på 20 årsdagen!


prata med både sandy o sanna idag,
o saknar er even more now!
Vill också vara hemma o festa med er!
fan tjejer vad har vi har o ta igen när ja kommer hem ;)


mina älsklingar! ♥ miss u!

Så är denna arbetsvecka snart avklarad,
jobbar några timmar imorrn bitti.
sen är jag fri! Blir nog o följa
med madde tina o camilla in till NYC
iaf imorrn kväll, gratis inträde och dryck..
kan man tacka nej till det?!
Så blir alltså mitt älskade NYC iaf,
o Madde o Camilla var ju evigheter sen
jag partade med, så ser verkligen fram emot det :D


Ikväll blir det antagligen lite shopping
Med Sophie sen är det ett litet tivoli här borta
som vi nog ska besöka, kan bli skoj!
men inget bestämt än så vi får se vad som händer!
vi är öppna för förslag. haha.

nu ska jag dra på lite smink
o byta kläder så är jag redo!








1 Camilla:

skriven

De låter fint de du! ;)

Kommentera här: