frieri

Idag har en friat till mig!!
den ni!
Det var min femåriga unge, han tyckte
vi skulle gifta oss när jag blev 20,
så jaaa, det e ju mindre än en månad kvar.
Han har lite svårt för det där med åldrar,
för några månader sen fråga
han om ja var äldre än hans mamma..
ibland e dom allt för söta alltså!

och min andra unge tyckte jag skulle vara med
på TV, hon sa att om ja gifter mig kommer jag vara
med på tv.. hmm.. jag undrar vem tusan jag ska gifta
mig med då?! jädra mkt prat om giftemål idag haha.

har solat o tränat idag också,
äntligen har jag kommit in i det igen!
happyhappyhappy!
dessutom var det sol idag, inte helt fel.

Här får ni en galet bra låt också klickahär
ibland e jag bara så snäll ;D
Nothing's true and nothing's right
So let me be alone tonight
Cause you can't change the way I am
Are you strong enough to be my man?

I have a face I cannot show
I make the rules up as I go
So try and love me if you can
Are you strong enough to be my man?

Kommentera här: