galet Roliga historier

Jag o emma sitter o pratar på skype,
vi är nog något övertrötta, för detta är skämten
som vi drar just nu, o vi skrattar så vi tjuter!
underbar humor!

Vad är det som är litet, grönt, äter sten och bor en meter under marken?
-Den lilla gröna stenätaren!

Om du gräver ett hål i marken o slänger ner i sten, hur långt tror du stenen faller?
En meter, sen kommer den lilla gröna stenätaren o äter upp den!

Det var en gång två älgar som var ute o flög, då säger den ena till den andra
- Du har en bulle i örat.
- Va?
- Du har en bulle i örat!
- Jag hör inte, jag har en bulle i örat..

hahaha, jag menar, varför har han en bulle i örat?!?

Det var en gång två älgar som va ute o flög, då säger den ena till den andra
- Men älgar kan väl inte flyga?
- Nae, men min pappa jobbar på konsum!

Alla barnen i klassen använde kondom,
utan Hasse, han använde ica-kasse!

Vad säger svensken när den kom till schweiz?
-Hej svejs!

Sparar den bästa till sist, höll på att dö när ja hörde den här!

Det var en gång två älgar som satt i ett träd,
då kraschar det ett flygande-tefat i trädet breve.
Då säger den ena älgen till den andra: han bor nog där!

haha underbart,
så här roligt kan man ha en tisdagskväll!

Kommentera här: