nära döden upplevelse!!

Nu har jag varit nära o dö igen!
Jag o lillskiten var ute o lekte
på baksidan. han gick ungefär
två meter framför mig när han
helt plötsligt vänder sig om o kollar på mig.
Då ser jag breve han, en stor jävla orm,
alltså ungefär tre cm från han!

ormen ställer sig upp, ni vet
som dom kan göra när de
typ ska anfalla!
jag får sådan jädra panik,
första tanken är o springa fram o slita bort ungen,
men då kommer ju ormen döda mig!
så jag börjar skrika att han ska springa,
när jag kommer på att han inte förstår vad jag menar(han har autism)
så jag skriker att han ska gå in istället för det fattar han.
Och tack gode gud så lyssnade han.
jag kutar in o har sådan panik så jag skakar!

Tänk om det var en giftorm,

vad tusan hade ja gjort om han bitit honom?


usch ja jag ringer mrs h o har världens panik.
så jag fick åka o köpa ngt medel som ska
få bort ormen, inte fan vågar jag befinna mig
på baksidan nu! inte för att ja e speciellt rädd för ormar,
men är rädd för att de ska döda ungarna haha.

Ena ungen frågade vf vi skulle köpa medlet då säger mrs H
för att Nathalie är så rädd, och jag vill inte att hon ska vara det!
haha va tusan, nu känner jag mig som en överbeskydande mamma!
men dom fattar ju inte hur nära ormenjäveln va lillen!


kolla bara på den, man ser ju att hon vill döda mig!


haha bilderna är helt suddiga för ja skakade så mkt,
tror jag skakade ungefär en kvart efter. snackar vi panik?


kollade vad den slingrar sig!

sen kommer en stor jädra sköldpadda o går över gården.
Några minuter senare ser ja en groundhog kommer gående,
ungefär samtidigt som en jordekorre hoppar omkring,
vad tusan e det med alla djur idag?
inte fan behöver man betala för o gå på zoo iaf!


groundhog, det va en sådan ja såg för ett tag sedan när ja
trodde det var en bäver utan svans! haha.
1 Sophie:

skriven

AAAHHH!! Ormen var ju skiiiitlåångt!! :O Jag kommer aldrig mer våga vara ute å leka me barnen här i skogen haha!! Fyfaaan!! Efter ditt paniksamtal idag så frågade jag Maddie om det fanns mycket ormar här... då sa hon "jaa man ser väl en orm minst en gån gi veckan på sommaren" HEEERREGUUH!! Jag döööööör! Speciellt om de är sådär långa! Måste fan köpa ormmedel jag me haha. Puss!!

Kommentera här: