plaaaner!

Kom nyss hem,
har varit o sätt på "daywalker"
Hette den så?
handla typ om att hela världen 2019
hade blivit vampyrer, och fem% av befolkningen
var människor, så vampyrerna försökte hitta
ngt o framkalla ngn form av blod så de kunde överleva.
helt sjuk film, ibland var den lite bra men ja skrattade
mest för det var som en parodi.
och den sötaste killen dör, så kan man väl inte ha det??

Vampyrerna var ju inte som i twilight lixom,
då är de ju inga riktiga vampyrer heller!
haha.

yes, han e het. inget o diskutera!



Men nu är jag pigg igen,
ska prata med min älskade Filippa på skype snart,
så ska vi göra upp massa roliga planer,
så vi har ngt att se fram emot :)
Det som står överst på min lista är iaf:
  • Yankees match
  • Mamma mia
  • Åka upp i frihetsgudinnan haha
  • Hälsa på henne på Long island.
Men mer ska vi nog komma på!

Nu tänkte jag läsa klar new moon.
för i helgen ska vi förhoppningsvis
ha twilight kväll hos emmis,
gud vilken nörd jag blivit!
men tycker man om filmerna ska
man garanterat läsa böckerna!

Kommentera här: