ser jag ut o va 36?

skulle ut o sola på min rast,
men hela gården var full av killar
som höll på o jobba med o fixa till.
inte fan kan man ligga där o sola då!!
men jag gick ut med en av ungarna o då kallade
en av killarna mig mrs H, men ja hörde inte va han sa,
sen sa han mamma till mig när han pratade med ungen,
så jävla gamal ser ja väl ändå inte ut?
Skulle varit 14 när ja fick ungen isåfall!
så roligt ska vi inte ha det!
lite pinsamt sen när han började fråga frågor om
bygget, så va ja ju tvungen o berättade att det inte va ja som
va mrs h. haha.

Men har varit galet varmt idag,
jag klagar inte, trivs som fisken i vattnet ;D
synd bara att övervånging e lika varm.
tur för mig att källaren är sval o skön,
annars hade jag aldrig kunnat sova!

snart är det helg också, men har ju inget o göra!
Emma o Sophie jobbar kväll,
o madde o tjejerna skulle ut i NYC,
men jag måste spara pengar så kan inte följa med.
kanske ska ta en kväll med mrs h o mysa vid en film ;D
faaan david kom tillbaka så jag har ngt o göra!



Sometimes the peolpe whom we´ve known for only
a short amount of time have a bigger impact on us
than those we´ve known forever.

Kommentera här: