slöööis!

nu ligger jag i sängen o ska snart sova!
Har varit på teater idag,
J hade en uppvisning o hon var helt uppspelt
hela dagen, sötnos.

Det var roligt att se, o skönt o slippa spanskan. fniss.

Imorrn ska jag ta tag i mig själv o åka till gymet,
har verkligen inte kännt för nångting på sistone,
men nu jädrar, det e ju snart summer för tusan,
så nu får ja börja igen o hitta energin, för så här kan vi inte ha det!
Vet ju att ja älskar o träna o att ja mår så mkt bättre av det,
bara att ja varit så himla slö, o typ sovit i två veckor, skärpning!!


jag har typ varit lika slö som dobbybebis,
då e det illa! ;)

så somnar jag skapligt idag
o får sova hela natten kanske ja
inte är ett monster när ja vaknar imorrn ;D
hoppas ja inte vaknar inatt, har vaknat
upp men panik varje natt nu, inte kul!

Kommentera här: