sushi

efter att ha släppt av Isabell på
tåget åkte jag till westport o mötte upp Emma.
Det var helt enkelt da för sushifredag!


uteservering, så himla somrigt! min sötnos emmis!


haha så sne jag ser ut :) men varmt o härligt var det!


wonderful!

efter det åkte vi vidare till starbucks för lite kaffe.


emma med sin ice chai tea latte


haha snyggast ;D

Vi placerade oss i soffan där inne där vi satt i över
två timmar o bara prata, sen kom han som jobbade där
o slog sig ner o pratade om massa uteställen, trevlig prick det där!
Vi satt också o översatte våra roliga historier som ni kan läsa i tidigare
inlägg till engelska, fan vad roliga dom blev dååå!! :D

Måste också berätta roligaste komentarena från emma idag.
den första kom när vi låg vid poolen, så frågar jag om vi inte kan
flyta på madresserna som ligger där.
då svara hon: men e det flytningar då?

på starbucks berättade hon när hon va mindre va hon kär i en kille,
sen blev killen kär i mig med, men då mobbade hans kompisar
honom för det, hahahhaa. kan missuppfattas väldans roligt!

nästan en för lung kväll,
men båda var trötta o ja ska ja faktiskt
upp o jobba vid 8 imorrn...
Dessutom har man aldrig tråkigt med emmis!



Kommentera här: