time for some sleep

Nu är jag helt slut efter
en lång men underbar helg
i New York.

Har suttit o kollat på
Desperate Housewife med Emma
hela kvällen, men nu är det äntligen
dax för sängen, min egna stora
sköna säng, lovly!
Min rygg värker ngt oerhört,
så imorrn ska jag kolla upp vad
en massage kostar, håller tummarna
för att det är billigt!

God natt på er mina kära!.


denna lilla bild för sätta punkt för idag.



1 jaana:

skriven

Hoppas du hittat en bra massör! :)

2 ELIN IS THA SHIT :D:

skriven

grymt snygg header du har:)

3 Jeanette:

skriven

Ha en bra dag :)

4 Sara:

skriven

Vilken nice blogg!

Kolla gärna min :D

5 Andrea:

skriven

Jag har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna en väskhängare, titta gärna in och var med och tävla! :) http://andreahansson.blogg.se/2010/april/tavlingsdags.html

6 e:

skriven

jag kan massera dig snygging :)

Kommentera här: